Dlaczego warto samodzielnie wykonać reklamę na busie?
Reklama na prywatnym aucie jest najtańszą formą promocji. Jest świetną opcją na pewne reklamowanie, artykułu, własnej spółki czy świadczonych usługi. Mobilność, możliwość trafienia do nowych grup konsumentów to podstawowa cecha nadruków reklamowych na pojazdach, pojazdach – autach.
Jak wykonać promocję – okleić swój samochód?
Wbrew wymysłom leniwych, nie jest to bardzo skomplikowana operacja. Zależnie od tego, jaki wymyśleliśmy koncept na swoją reklamę, owej technologii przygotowania będziemy musieli użyć. Najbardziej powszechną – znaną i najłatwiejszą do samodzielnego przyrządzenia jest wektorowa grafika reklamowa przycinana z oklein samoprzylepnych. Jaką metodą się zatem zabrać do przygotowania naszego dzieła?
W pierwszej kolejności powinno się zacząć od schematu plastycznego, mianowicie co i w jakim miejscu ma się znaleźć, w jakiej tonacji, jak duże i najważniejsze, na jakich fragmentach samochodu. W zależności od faktu w jaki sposób zaprojektujemy umiejscowienie własnych nadruków na konkretnych częściach – elementach pojazdu, będziemy potrzebowali dobrać gatunek folii oraz potencjalnie sposób jej nakładania. Sugerujemy nowicjuszom, aby rozpoczynali od płaskich powierzchni bryły samochodu. Czemu ? – bowiem folia reklamowa w tychże miejscach (równych) okaże się najbanalniejsza do przyklejenia – wyklejenia i dodatkowo, cena folii na płaskie podzespoły będzie tańsza od folii dla przykładu odlewanych.
Początkowy etap – opracowujemy ofertę reklamową na ciężarówce.
Od tego wszystko się inicjuje. Stanowi to pierwszy a także podstawowy etap, przybliżający nas – właścicieli biznesów do celu, którym ma być obklejone w estetyczną ofertę reklamową na pojazd. Żeby wykonać taki projekt, idealnie by było umieć obsługiwać jakikolwiek program do grafiki. Zazwyczaj używane do projektowania grafik – reklam, są programy ze „stajni” Adobe i Corela. W przypadku gdy mamy zainstalowany na laptopie którąś z wersji dla przykładu Illustratora, to należy zrobić fotografie z idealnie prostopadłej pozycji (absolutnie nie z perspektywy), 2 drzwi bocznych oraz bagażnika busa. Następnie musimy dokładnie wymierzyć auto w „naturze” – specjalnie byśmy mogli pracować nad designem w określonej skali. Sugerujemy wykorzystywanie skali albo jeden do jednego, względnie 1:10. Unikniemy taką metodą pomyłki przy eksportowaniu plików do programów tnących bądź drukujących naszą zaprojektowaną grafikę. W przypadku gdy posiadamy już zdjęcia busa, znamy jego realne gabaryty, mamy w posiadaniu komputer oraz właściwy program graficzny, to jesteśmy w stanie rozpocząć projektowanie naszej reklamy.